گل باباشگل باباش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

نی نی مامانیش

نی نی مامانیش

1392/12/20 17:12
نویسنده : مامان ندا
221 بازدید
اشتراک گذاری

الان حدود 4 ساله از ازدواجمون گذشته .دقیقا ساله کبیسه بود.امسال دوباره ساله کبیسه است. و دیگه فکر کنم باید اقدام کنم برا بارداری.این وبلاگو خاله زهرا مامان ارمان بهم معرفی کرد.مرسی خاله زهرا جون.با مامانمم که مشورت کردم گفت اره دیگه بسه کار کردن.دیگه سنت داره میگذره یه بچه بیار.دیگه کم کم رفتم تو فکرش .دوست دارم بچم متولد مرداد باشه.چون هم من مردادیم .هم بابا سعید.ولی روانشناسا میگن 3تا شیر زیره یک سقف نمیشه.وای چقدر کار دارم.باید برم زیره نظر یه دکتر خوب و قابل اعتماد که مامانم دکتر رضویو معرفی کرد.ولی خیلی دیر به دیر نوبت میده.باید کلی مطالعه کنم .و خودمو اماده کنم.وای از همین الان استرس دارم.وووووووووووی

تو هنوز نیستی.

ولی من یه عالمه ذوق میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری)
6 آبان 91 16:24
سلام نی نی خوشگله که هنوز زحتی تو دل مامانی هم نیستی اما اینجا همه واست ذوق میکنن بوس واسه نی نی آینده خاله ندا


مرسی خاله جون. به دنیا که اومدم دوست دارم ارمان داداشم باشه