گل باباشگل باباش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانیش

هفته 3 و تمام شدن 14روز مرخصی بابا

1392/12/21 19:01
نویسنده : مامان ندا
233 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون منم مثله تو شدم یه بچه کوچولو. با تو میخوابم با تو بیدار میشم .انگار تو تمامه سلولهای بدنم خواب جمع شد.تو این هفته مامان گلی بردت حمام و کلی خندیدیم اخه تا حالا یه فرشته کوچولو حموم نکرده بودیم .فیلمتو گرفتیم نفس مامان

این هفته بابا جون از اهواز اومد دیدت و خیلی خوشحال شد و کلی نازت میکنه ما هم سر به سرش میزاریم که پدر بزگ شده .

تو این هفته ها مهمون زیاد داریم مامان گلی با این دستش از مهمونا پذیرای میکنه غذا میپزه به من و شما هم رسیدگی میکنه.دستت درد نکنه مامان گلی

دیروزم بابا سعید رفت ایلام.من که کلی گریه کردم.مامان دیشب تا صبح نزاشتی بخوابیم.هی بیقراری باباتو میکردی.لباس باباتم گذاشته بودم بالای سرت اما نه که بچه های این دوره باهوش تشریف دارن  گول نمیخورن به همین سادگی.کوچولوی مامان چیکار میشه کرد زندگیه دیگه.عوضش بابا سعید بهمون قول داده چلمون که تموم شد بیاد مارو ببره پیشه خودش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)