گل باباشگل باباش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانیش

مشاوره قبل از بارداری

1392/12/24 14:18
نویسنده : مامان ندا
862 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی رفته بودم هفشجان مامانم گفت که من یه نوبت از دکتر گرفتم تو میتونی نوبت منو بری. منم خوشحال رفتیم اصفهان.بعد از کلی معطلی رفتم داخل.اول خانم دکتر قبولم نمیکرد چون من ایلام زندگی میکردم و میگفت چجوری میخوای زیر نظر من باشی.خلاصه بعد از قبول کردن شرایط خانم دکتر که حتما اونجا هر ماه به ماه میرم دکتر و تمتم تست ها و ازمایشات شما رو مو به مو انجام میدم قبولم کرد.که بعد از معاینه گفت شما هیچ مشکلی نداری و میتونی بعد از مصرف ویتامینها بعد از 3 ماه اقدام به بارداری کنید. دقیقا قبل از ماه رمضان سال 91 بود.ولی چون من علاقه خاصی به ماه رمضون دارم گفت میتونی مصرف قرصاتو از بعد ماه رمضون شروع کنی.امسال ماه رمضون تو مرداد بود.وای که چقدر حال میداد تشنگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گلی
13 بهمن 92 23:25
دیدن سامیار
مامانجون
15 بهمن 92 9:30