گل باباشگل باباش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

نی نی مامانیش

سونوی NT

1392/12/20 18:13
نویسنده : مامان ندا
219 بازدید
اشتراک گذاری

14 فروردین زنگ زدم مطب دیدم منشی جواب داد گفتم مطب بازه گفت اره میتونید بیاین.منم خوشحال که الان ازمایشاتو نشون میدم و با بابا سعید بر میگردم ایلام . وقتی رفتم دکتر گفت باید هفته 24 ازمایش NT  انجام بدی و من فقط ازمایشگاه اصفهانو قبول دارم.منم مجبور شدم وایسم و بابا سعید 2 روز بعد رفت ایلام.

روز ازمایش دقیقا 28 اردیبیهشت بود.رفتم ازمایش NT  تو چهار باغ .خانم دکتره بهم گفته بود یه بستنی بخور و تا میتونی راه برو. وقتی رفتم داخل باورم نمیشد که اندازه انگشت اشاره بودی کلی تکون تکون میخوردی.به خانم دکتر گفتم معلوم نیست جنسیتشو گفت نه خیلی زوده الان. برای من که مهم نیست .فقط سالم باشی و شیطون همین کافیه. تو فیلم سرت بزرگتر از بدنت بود.CD ازشون گرفتم. .پرستار بهم گفت بیا ببین چجوری داره تکون میخوره.یه عالمه دست و پا میزدی. فیلمتو بابات دید .وای اگه بدونی چه حالی شد.به دای مهرداد و امیر و مازیارم نشون دادم .کلی سورپرایز شدن . کی میشه تو شکمم مامان جون بگیری بزرگ بشی.بیای ببینمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)