گل باباشگل باباش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانیش

جنسیت نی نیم

1392/12/24 14:18
نویسنده : مامان ندا
343 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز صبح زود بدونه اینکه بابا سعید بدونه بلند شدم رفقتم سونو گرافی ئاسه تعین چنسیت .بابا سعید معتقد به این بود که سونویه زیاد برا بچه خوب نیست.ولی من طاقتم نمیشد ندونم بچم چیه.خدای برام فرقی نداشت ولی چون خودم دختر بزرگ خونه بودم دوست داشتم یه داداش از خودم بزرگتر داشته باشم برا همین دوست داشتم بچه اولم پسر باشه .وقتی بعد از کلی معطلی رفتم داخل اقای دکتر گفت بچتون پسره.بوس به پسرم .نتونستم طاقت بیارم همونجا اس دادم به مامانم چون مامانم برا خرید سیسمونی می خواست بره تهران .مامانم میگفت اگه دختر بود صورتی و اگه پسر بود آبی خلاصه مامانم زنگ زد و بهم تبریک گفت. وقتی رسیدم خونه بازم طاقتم نشد زنگ زدم به بابا سعید و بهش گفتم .بابا سعید کلی خوشحال شد.

کوچولوی مامان؛ فهمیدم یه پسر کوچولو تو راه دارم؛عشق مامان تو پسری؟؟؟قراره مادر شوهر بشم؟وای ی ی ی

پسندها (1)

نظرات (1)

✗﹃رویــــا﹄✗
2 آذر 93 8:57
یاابرفضضضضضضضضضضضض نیومده عشق مادر شوهری زده به کلشششششش